AVOCAO eDocs

eDocs to rozwiązanie do zarządzania wysyłką elektronicznych dokumentów wychodzących, w powiązaniu z systemem ERP. Automatyzuje wysyłkę e-dokumentów takich jak faktury, raporty, noty windykacyjne, powiadomienia o zbliżającej się płatności, upływie terminu gwarancji etc
(0 Głosy)
0 /5 (0 Głosy)
Koszt
Rozmiar firmy
S
M
L
Technologia
Platforma

Informacje podstawowe

AVOCADO eDocs to rozwiązanie do zarządzania wysyłką elektronicznych dokumentów wychodzących, w powiązaniu z systemem ERP. Automatyzuje wysyłkę e-dokumentów takich jak faktury, raporty, noty windykacyjne, powiadomienia o zbliżającej się płatności, upływie terminu gwarancji etc. Moduł zapewnia historię korespondencji i kontrolę wysyłanych dokumentów poprzez potwierdzenia doręczeń.

Pozwala na realizację operacji według zaplanowanych harmonogramów oraz gwarantuje prawidłowe i błyskawiczne ich wykonanie. Jeżeli masz coś o czym trzeba zawsze pamiętać, możesz to zautomatyzować! Wiadomości nadawane są zgodnie z ustalonym grafikiem, ze zdefiniowanych wcześniej szablonów.

KORZYŚCI

ELIMINUJE tradycyjną obsługę dokumentów w formie papierowej

  • Automatyczny mailing i wiadomości SMS
  • Obsługa powiadomień WebPush (okienko komunikatu wyświetlane w przeglądarce)

ZWIĘKSZA wydajność przetwarzanych dokumentów

  • Ustalanie harmonogramu okresowych działań
  • Ujednolicenie procedur firmowych

AUTOMATYZUJE czynności powtarzalne

  • Zarządzanie szablonami maili automatycznych
  • Okresowa wysyłka dokumentów – automatyczny mailing
  • Obsługa automatycznych wiadomości SMS

INTEGRACJA Z ERP / OBSŁUGA WIELU ŹRÓDEŁ DANYCH

  • ERP / CRM / inne bazy MS SQL

KONTROLA WYSYŁANYCH DOKUMENTÓW

  • eliminacja pomyłek / potwierdzenia doręczeń / historia wysłanych dokumentów
  • Sprawdzanie statusu doręczenia i odczytania wiadomości e-mail
  • Monitorowanie zaplanowanych czynności

SWOBODA SZABLONÓW

  • możliwość tworzenia spersonalizowanych szablonów wiadomości e-mail/SMS poprzez tworzenie treści i grafiki wiadomości oraz generatorów załączników w formacie PDF, xml, xls, txt
  • możliwość tworzenia reguł mailowych: dodawanie załączników stałych i dynamicznie generowanych, gdzie:
    • załączniki stałe  to wysyłane cyklicznie zgodnie z ustalonym wcześniej harmonogramem np. przypomnienie o zbliżającym się terminie płatności bądź kończącym się terminie gwarancji;
    • załączniki dynamicznie generowane np. wysyłane po dokonaniu zakupu zestawienie towarów bądź dołączenie instrukcji obsługi konkretnego towaru lub jego specyfikacji)

Moduły

  • Automatyczna wysyłka faktur
  • Integracja ERP
  • Windykacja
  • Obsługa wielu źródeł danych
  • Kontrola wysyłanych dokumentów

Specjalizacje

Biura rachunkowe Dystrybucja eCommerce Retail Omnichannel Elektronika Hotelarstwo Meblarska Medyczna Produkcyjna Usługi Produkcja maszyn Cyfrowa transformacja przedsiębiorstw

Dostawcy systemu

Case study

Galeria systemu

Rozwiązanie

Wybrani klienci

Wydarzenia związane z Avocado eDocs

Materiały do pobrania

Artykuły

Opinie o Avocado eDocs

Komentarze Zostaw swoją ocenę
Sortuj po :

Bądź pierwszy i zostaw komentarz

/ 5
Verified
{{{ review.rating_title }}}
{{{review.rating_comment | nl2br}}}

This review has no replies yet.

Avatar
Show more
Show more
{{ pageNumber+1 }}
Zostaw swoją ocenę

Firmy wdrożeniowe

Szukasz dostawcy systemu ERP

Newsletter

Newsletter myERP

Najnowsza opinia o Firmie

  • {{{ review.rating_post_title }}}
    {{{ review.rating_title }}}

    {{{review.rating_comment | sstr | nl2br}}}

    Pokaż

Opinie Systemów

  • {{{ review.rating_post_title }}}

    {{{review.rating_comment | sstr | nl2br}}}

    Pokaż