W kolejnym odcinku rozmawiamy z Przemysławem Florczykiem, analitykiem biznesowym w SalesTube powered by hmmh Poland. Poruszamy kwestię jego roli w organizacji, bezpośrednich relacji z klientami oraz wyzwań, jakie napotyka w trakcie projektów wdrożeniowych rozwiązań e-commerce. Rozwialiśmy także wątpliwości związane z fazą Discovery, która zdaniem naszego gościa jest nieodłącznym elementem całego procesu wdrożenia.
Spis treści:
00:00:00 Intro
00:01:10 Przedstawienie gościa – Przemysław Florczyk
00:02:32 Czym jest faza Discovery?
00:04:30 Co cechuje idealnego analityka biznesowego?
00:06:25 Czy zdarzało się, że klient rezygnował po fazie Discovery?
00:07:38 Czy klienci nie obawiają się, że faza Discovery opóźni projekt?
00:09:16 Czy analityk niekiedy odgrywa rolę konsultanta?
00:11:07 Klienci, z którymi pracuje się najlepiej
00:13:22 Pułapki w branży e-commerce
00:15:40 Równoległe wdrożenie technologii ERP i e-commerce
00:17:10 Jak przekonać klienta, że faza Discovery jest niezbędna?
00:19:10 Outro
Miłego oglądania!
Ostatnie komentarze