Klienci Infor używający platformy Teams mogą korzystać z umiejętności asystenta cyfrowego, prowadzenia czatu i zdolności przetwarzania języka naturalnego

Warszawa, październik 2021 roku Infor, specjalizujący się w rozwiązaniach chmurowych dla przemysłu, ogłosił powszechną dostępność (ang. general availability – GA) swojej aplikacji cyfrowego asystenta AI Coleman dla platformy Microsoft Teams. Poprzednio asystent cyfrowy Coleman firmy Infor dostępny był poprzez przeglądarkę internetową, aplikację mobilną Infor Go i oprogramowanie Amazon – Alexa for Business.

Obecnie użytkownicy rozwiązań Infor mogą korzystać z Colemana poprzez Microsoft Teams. Może to pomóc zmniejszać tarcia związane z wdrażaniem cyfrowego asystenta w organizacjach, które już używają Teams w codziennej pracy.

Nowi użytkownicy rozwiązań Infor zainteresowani aplikacją Microsoft Teams mogą ją aktywować wprost z Teams store. Aktualni użytkownicy będą najpierw musieli tę usługę aktywować poprzez wsparcie Infor Support.

Asystent cyfrowy Coleman AI firmy Infor
Asystent cyfrowy Infor Coleman AI zapewnia interfejs konwersacyjny do platformy Infor OS, na której działają pakiety Infor CloudSuites. Oferuje on specjalizowane umiejętności, prowadzenie czatu oraz możliwości przetwarzania języka naturalnego (NLP).

Jako cyfrowy asystent, Coleman wykorzystuje konwersacyjny interfejs użytkownika i przetwarzanie języka naturalnego – w połączeniu z dogłębną wiedzą dziedzinową oraz branżową – by czatować, słuchać i mówić. Oczekuje się, że w przyszłości będzie w stanie także analizować obrazy, pomagając ludziom osiągać większą efektywność pracy. Cyfrowy Asystent Coleman od Infor może przyczynić się do maksymalizacji wydajności pracy człowieka poprzez:

  • doradzanie – może zapewniać użytkownikom inteligentne obserwacje mające pomagać im w podejmowaniu decyzji,
  • rozszerzanie możliwości – może służyć jako partner próbujący wspomagać pracę ludzi i dostarczający im informacji w krytycznych punktach decyzyjnych,
  • automatyzowanie – może wykonywać powtarzalne, mało ambitne czynności, umożliwiając pracownikom skupianie się na pracach przynoszących większe zyski firmie,
  • konwersowanie – może zapewniać lepsze wrażenia użytkowników dzięki sprawniejszej interakcji z nimi.

Vignesh Subramanian, dyrektor ds. produktu Coleman w Infor powiedział: „W świecie popandemicznym praca zdalna i korzystanie z platform pracy zespołowej, takich jak Microsoft Teams stają się coraz istotniejsze. Wprowadzenie do tego ekosystemu asystenta cyfrowego Coleman jest świadectwem zaangażowania Infor w to, by stać na czele trendów technologicznych. Jesteśmy podekscytowani oferując naszym klientom możliwość korzystania z tej samej platformy czatu do współpracy z kolegami oraz dostępu do informacji służbowych poprzez bezpieczną aplikację, jaką jest Infor Coleman Teams App”.

Asystent Infor Coleman w prosty sposób zapewnia dostęp do swoich możliwości sztucznej inteligencji, ponieważ został zbudowany na platformie aplikacyjnej Infor OS enterprise application platform (EAP). Firma badawczo-doradcza Constellation Research, w swoim Raporcie z Przeglądu Ofert „Infor OS Powers Next-Gen ERP with a Rich Platform” wydanym 23 kwietnia 2021 roku stwierdziła, że „Infor dysponuje jedną z najbogatszych funkcjonalnie i dojrzałych platform EAP na rynku”. Asystent cyfrowy Infor Coleman jest bezpośrednio zintegrowany z pozostałymi usługami platformy w zakresie bezpieczeństwa, integracji, mobilności, programowania niskokodowego (ang. low-code development) i wrażeń użytkowników.

 

Dodatkowe informacje o możliwościach Infor Coleman AI:

https://www.infor.com/products/coleman