Umowy serwisowe i wdrożeniowe to bagatelizowany aspekt w procesie implementacji oprogramowania. Klienci często zwracają uwagę wyłącznie na podstawową cenę usługi realizowanej przez dostawcę, nie patrząc na inne – równie ważne zapisy. Mieliśmy przyjemność porozmawiać o tym z Wojciechem Świdurskim, Co-Founder w HQS Systems, który przekazał nam ogromną dawkę wiedzy dot. umów zawieranych z firmami wdrożeniowymi. Tego odcinka nie warto pomijać – obejrzyj go już teraz!

Spis treści:
00:00:00 Intro
00:00:13 Przedstawienie gościa – Wojciech Świdurski
00:00:21 Umowy wdrożeniowe i serwisowe – na co zwracają uwagę klienci?
00:02:56 Przekazanie kodów źródłowych
00:06:15 SLA (Service-level agreement)
00:11:38 Czas reakcji a czas realizacji
00:14:00 Maintenance po wdrożeniu
00:19:45 Ukryte koszty
00:21:36 Analiza przedwdrożeniowa
00:24:32 Outro

Więcej o firmie HQS Systems znajdziesz tutaj: https://www.myerp.pl/firmy/hqs-systems